LOFnet
Vesterbrogade 35, 2. tv
LOF på Facebook25. februar 2025
Småbørn trives med ro, renlighed og regelmæssighed - og det gør dine nyhedsbreve også. Ved at bruge de tre R'er skaber du et professionelt og effektivt nyhedsbrev, der fastholder dine læsere.
Ro og renlighed
Er dit nyhedsbrev let at læse og overskue?
Undersøgelser viser, at når du anvender det samme billede i både nyhedsbrev og på din hjemmeside, kan det øge konverteringen med op til 28 %.
Små detaljer kan være afgørende. Hvis din opsætning er rodet eller dit sprog uklart, kan du miste dine læsere før, de når til pointen.
Regelmæssighed
Hvor ofte skal du sende et nyhedsbrev ud?
Der findes ingen faste regler, men du skal sandsynligvis sende oftere, end du tror.
Vi har ofte svært ved at overskue for mange nyheder på én gang, så fordel indholdet i flere nyhedsbreve frem for at sende alt på én gang.
Få dine læsere til at åbne dit nyhedsbrev
Emnelinjen afgør, om dit nyhedsbrev bliver åbnet. Her er nogle effektive eksempler:
Prøv også at bruge emojis til at skabe blikfang, men hold det simpelt - fx to velvalgte emojis i emnelinjen.
Ved at følge de tre R'er sikrer du, at dine nyhedsbreve fanger interessen, er lette at læse og kommer ud i et tempo, som dine læsere kan følge med i. I sidste ende betyder det, at du får solgt flere billetter.